Доставка товару по Україні здійснюється за допомогою співпраці з транспортно-експедиційними компаніями, такими як
До вибору компанії-перевізника ми підходимо індивідуально, враховуючи побажання замовника
з метою забезпечення його максимального комфорту при отриманні вантажу.
Враховуючи територіальну віддаленість клієнта від обласних центрів, і неможливість
їх співпраці з грузоперевозчиком, можливий варіант поштової відправки вантажів, доставка поїздом або автобусом.
Усі транспортні витрати входять у вартість устаткування, що поставляється.
Крім того, при замовленні устаткування на суму більше 80 тисяч гривен в його вартість входить виїзд фахівця
установка і налаштування, навчання персоналу.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
При відмові від товару неналежної якості, у випадку якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
У зв’язку з особливостями дистанційного способу отримання товару, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості і обміну його на аналогічний товар.
Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність усього замовлення мають бути перевірені одержувачем у момент отримання товару.
При отриманні товару, Ви ставите свій підпис у вантажній декларації, в графі: ‘Вантаж прийняв, претензій з приводу доставки, кількості і зовнішньому вигляду товару не маю’.
Після отримання товару претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, і товарному виду не приймаються.
Для повернення товару, у разі пред’явлення претензій до якості товару необхідно:
Обмін і повернення товару, купленого в нашій компанії здійснюється відповідно до “Законом про захист прав споживачів”
При оплаті замовник отримує наступний пакет документів : рахунок фактуру, витратну і податкову накладну.