Заказать звонок

    Уточнить цену

      Обратный звонок
      Обратный звонок

      Доставка товару по Україні здійснюється за допомогою співпраці з транспортно-експедиційними компаніями, такими як

      • “Нова Пошта”
      • “САТ”
      • “Нічний експрес”
      • “Автолюкс”

      До вибору компанії-перевізника ми підходимо індивідуально, враховуючи побажання замовника

      з метою забезпечення його максимального комфорту при отриманні вантажу.

      Враховуючи територіальну віддаленість клієнта від обласних центрів, і неможливість

      їх співпраці з грузоперевозчиком, можливий варіант поштової відправки вантажів, доставка поїздом або автобусом.

      Усі транспортні витрати входять у вартість устаткування, що поставляється.

      Крім того, при замовленні устаткування на суму більше 80 тисяч гривен в його вартість входить виїзд фахівця

      установка і налаштування, навчання персоналу.

      Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

      При відмові від товару неналежної якості, у випадку якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

      У зв’язку з особливостями дистанційного способу отримання товару, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості і обміну його на аналогічний товар.

      Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність усього замовлення мають бути перевірені одержувачем у момент отримання товару.

      При отриманні товару, Ви ставите свій підпис у вантажній декларації, в графі: ‘Вантаж прийняв, претензій з приводу доставки, кількості і зовнішньому вигляду товару не маю’.

      Після отримання товару претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, і товарному виду не приймаються.

      Для повернення товару, у разі пред’явлення претензій до якості товару необхідно:

      1. Направити в нашу адресу письмову претензію, в якій в обов’язковому порядку необхідно вказати найменування покупця, номер накладної і дату його отримання.
      2. У претензії, також просимо Вас детально вказати, який саме дефект містить повертаний Вами товар.

      Обмін і повернення товару, купленого в нашій компанії здійснюється відповідно до “Законом про захист прав споживачів”

      Форми оплати :

      1. Безготівкова оплата з урахуванням ПДВ і доставки для юридичних осіб.
      2. Готівковий розрахунок для Физ. облич здійснюється через будь-яке відділення банку.

      Порядок придбання товару

      1. Для придбання товару необхідно зробити заявку на сайті або зв’язатися з менеджером по телефону.
      2. Отримати від нас рахунок-фактуру для оплати вибраного Вами товару на електронну пошту або факсом.
      3. Сплатити замовлення по рахунку-фактурі.
      4. Після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок, ми зв’язуємося з Вами для узгодження відправкитовару у Ваше місто.
      5. Після відправки товару повідомляємо Вам номер вантажної декларації, дату прибуття товару, адресу і телефон перевізника, де Ви можете отримати товар у Вашому місті.
      6. З довірчим листом і паспортом Ви отримуєте товар.
      7. Термін доставки замовленого товару – від 2 до 3 днів.

      При оплаті замовник отримує наступний пакет документів : рахунок фактуру, витратну і податкову накладну.

      Термін дії рахунку фактури :

      • термін дії рахунку-фактури 5 (п’ять) банківських дня від дати його виписки;
      • у випадку якщо Ви збираєтеся оплачувати рахунок термін дії, якої витік, – необхідно зв’язатися з нами для уточнення наявності товару на складі.